Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Camshaft design for Miller cycle engine
Dúlovcová, Gabriela ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
The main aim of this thesis is the analysis of influence of inlet valve opening length and compression ratio on performance and thermodynamic parameters of Miller cycle using GT-SUITE software. Next step was an optimization of inlet and exhaust valve timing with goal of increasing motor effective power. For chosen option was designed cam shaft with regard of kinematic and dynamic magnitude courses.
Modernizace výroby vačkových hřídelů
Matějka, Petr ; Prokop, Jaroslav (oponent) ; Osička, Karel (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na modernizaci brousicích operací při výrobě vačkových hřídelů vstřikovacího čerpadla. Stávající technologie, převážně jednoúčelových strojů, bude nahrazena moderním CNC strojem. Další modernizace proběhne v oblasti měření, kde stávajícími měřidly není možné změřit profil vačky. Zde se počítá s novým měřicím strojem, který bude zvládat měřit potřebné rozměry a tolerance.
Pohony ventilového rozvodu ozubenými koly
Drdla, Adam ; Rasch, František (oponent) ; Novotný, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je získat všeobecný přehled o tomto způsobu pohonu ventilových rozvodů.Úvod se zabývá druhy ozubených kol a jejich použitím ve spalovacích motorech. Vlastní text práce se skládá ze tří částí. V první části je důkladně rozebrán pohon ventilového rozvodu ozubenými koly. V krátkosti jsou zde také popsány jednotlivé součásti ventilového rozvodu a jiné způsoby pohonu ventilových rozvodů. V rozboru pohonu ventilových rozvodů ozubeným soukolím je popsán princip záběru ozubených kol, přenos sil mezi ozubením, výhody použití čelních ozubených kol s šikmými zuby oproti přímým zubům, možné způsoby výroby ozubených kol, nejvhodnější materiály, tepelné zpracování ozubených kol a nejčastější poruchy ozubených kol. Druhá část práce se zabývá výhodami a nevýhodami použití ozubeného soukolí pro pohon ventilových rozvodů. Ve třetí časti jsou uvedeny příklady použití pohonu ventilových rozvodů ozubenými koly v praxi u traktorů, nákladních automobilů, lodí, lokomotiv, osobních automobilů a motocyklů. Závěr obsahuje přínos použití ozubeného soukolí u této problematiky a celkové zhodnocení práce.
Camshaft design for Miller cycle engine
Dúlovcová, Gabriela ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
The main aim of this thesis is the analysis of influence of inlet valve opening length and compression ratio on performance and thermodynamic parameters of Miller cycle using GT-SUITE software. Next step was an optimization of inlet and exhaust valve timing with goal of increasing motor effective power. For chosen option was designed cam shaft with regard of kinematic and dynamic magnitude courses.
Kluzná ložiska pro vysokotlaké čerpadlo
Novotný, Marek ; Petr, Jiří (oponent) ; Novotný, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout kluzná ložiska pro naftové vysokotlaké čerpadlo, které je součástí systému Common rail od společnosti Motorpal. Tento výrobce je taktéž zadavatelem diplomové práce a od kluzných ložisek očekává hlavně snížení výrobních nákladů a možný přechod na mazání naftou. Nejprve je v jednotlivých podkapitolách shrnut obecný úvod do problematiky vysokotlakého čerpadla Motorpal. V další části práce jsou popsána kluzná ložiska a jejich konstrukce, tribologie kluzných ložisek a přehled materiálů, které se v současné době používají pro zajištění dlouhodobého provozu nevyžadujícího servisní úkony během celé životnosti zařízení. Ve výpočtové části práce je nejprve uplatněn přístup MBS (Multy Body System) s tuhými tělesy a po té je výpočet proveden za pomocí analytických vztahů, které však nezahrnují vliv pohybu středu čepu během dynamického namáhání. V závěru práce jsou porovnány výsledky obou výpočtových přístupů a stanoveny ložiskové parametry, které dle výpočtů zaručují dosažení HD (Hydrodynamické) mazání.
Modernizace výroby vačkových hřídelů
Matějka, Petr ; Prokop, Jaroslav (oponent) ; Osička, Karel (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na modernizaci brousicích operací při výrobě vačkových hřídelů vstřikovacího čerpadla. Stávající technologie, převážně jednoúčelových strojů, bude nahrazena moderním CNC strojem. Další modernizace proběhne v oblasti měření, kde stávajícími měřidly není možné změřit profil vačky. Zde se počítá s novým měřicím strojem, který bude zvládat měřit potřebné rozměry a tolerance.
Pohony ventilového rozvodu ozubenými koly
Drdla, Adam ; Rasch, František (oponent) ; Novotný, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je získat všeobecný přehled o tomto způsobu pohonu ventilových rozvodů.Úvod se zabývá druhy ozubených kol a jejich použitím ve spalovacích motorech. Vlastní text práce se skládá ze tří částí. V první části je důkladně rozebrán pohon ventilového rozvodu ozubenými koly. V krátkosti jsou zde také popsány jednotlivé součásti ventilového rozvodu a jiné způsoby pohonu ventilových rozvodů. V rozboru pohonu ventilových rozvodů ozubeným soukolím je popsán princip záběru ozubených kol, přenos sil mezi ozubením, výhody použití čelních ozubených kol s šikmými zuby oproti přímým zubům, možné způsoby výroby ozubených kol, nejvhodnější materiály, tepelné zpracování ozubených kol a nejčastější poruchy ozubených kol. Druhá část práce se zabývá výhodami a nevýhodami použití ozubeného soukolí pro pohon ventilových rozvodů. Ve třetí časti jsou uvedeny příklady použití pohonu ventilových rozvodů ozubenými koly v praxi u traktorů, nákladních automobilů, lodí, lokomotiv, osobních automobilů a motocyklů. Závěr obsahuje přínos použití ozubeného soukolí u této problematiky a celkové zhodnocení práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.